




1. Czy jest możliwość odbioru osobistego?
- TAK, ale TYLKO po wcześniejszym umówieniu na Zaciszu lub przy Okęcie.
2. Jak długo czeka się na wysyłkę?
- Staram się wysyłać listy i paczki jak najszybciej - czyli tego samego dnia lub następnego od otrzymania wpłaty za zamówienie na konto (mBank), bo sama nie lubię czekać na kupione produkty.
3. Co można zrobić by przyspieszyć wysyłkę?
- Jeśli zamówienie zostanie złożone rano i opłacone przez "przelew natychmiastowy" - Płatność Shoper lub przez DotPay lub bezpośrednio z mBanku - to przesyłka zostanie wysłana tego samego dnia lub następnego dnia rano. Warto również w uwaga zaznaczyć - że zależy Państwu na czasie.
4. Czy przesyłka jest dobrze zapakowana?
- TAK - produkty są odpowiednio zapakowane, a przesyłka opisana.
5. Co zrobić by mieć darmową przesyłkę?
- zrobić zakupy za co najmniej 250 zł i wybrać formę wysyłki Paczkomaty, Poczta Polska, Poczta Polska przy zakupie TYLKO wykrojników.
6. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
- Tak - jeśli nie był używany, a opakowanie w którym był zapakowany nie zostało naruszone np. przy wykrojniku folia i tekturka do której przyklejony jest wykrojnik. W takiej sytuacji proszę o meila z informacją. Ja wyślę formularz zwrotu - który należy wydrukować, wypełnić i przesłać wraz z towarem na adres sklepu (koszt wysyłki pokrywa kupujący). Po otrzymaniu towaru i formularza - jeśli towar po obejrzeniu przez sklep nie posiada śladów użytkowania - sklep zwróci pieniądze na podane wcześniej konto.
7. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
- ok. 2-3 tygodnie. Zawsze wysyłam przypomnienie o złożonym zamówieniu. Ale jeśli nie możesz opłacić lub chciałabyś/chciałbyś zrezygnować zamówienie to również proszę o meila.
8. Czy można łączyć zamówienia?
- Tak, jeśli złożyłeś/złożyłaś już zamówienie (zamówienie nie zostało jeszcze wysłane), a chciałabyś coś domówić jakiś produkt/produkty to w formie dostawy należy wybrać "Przesyłka Łączona" i podać z jakim zamówieniem połączyć.